Popis epizódy
Slovensko | Pondelok 14.04.2025, Mikuláš Hanes (špecialista na kvalitatívny výskum)
Prelom marca a apríla charakterizovalo ukončenie krízy v koalícii, občianske protesty a nástup konsolidačnej dane. Odpoveď na otázku, ako sa tieto udalosti odrazili vo vôli ľudí voliť tú či onú stranu, hľadala v prvom aprílovom týždni agentúra NMS Market Research. Na základe prieskumu, ktorý nemal zadávateľa, zostavila nielen rebríček preferencií, ale aj volebný model a percento využitia volebného potenciálu. V prieskume sa ukázalo, že najviac stratili najväčšie strany na oboch stranách barikády. Pokles najsilnejších troch strán namerala v rovnakom období aj agentúra Focus. Tradične, najväčšia tlačenica je okolo päť percentnej hranice, kde je aj interval spoľahlivosti oveľa tenší. Otvorene o tom, čo nám signalizujú čísla so špecialistom na kvalitatívny výskum Mikulášom Hanesom z agentúry NMS Market Research.
| Hosť: Mikuláš Hanes (špecialista na kvalitatívny výskum).
| Otvorene s Annou Vargovou pripravuje Slovenský rozhlas, Rádio Slovensko, SRo1. Vysielame každý pracovný deň po 17. hodine.